Niejeden dyrektor spółki, który chce coś sprzedać, zdaje sobie sprawę z tego, że dziś jest zmuszony postawić na reklamę. Bez niej jego biznes przypuszczalnie upadnie.
Na reklamę na "szklanym ekranie" mają możliwość pozwolić sobie tylko bogate spółki, ponieważ spot reklamowy jest bardzo kosztowny. Jednakże nie wolno kapitulować. Dla osób z wyobraźnią, nie ma spraw niewykonalnych -
przyczepa reklamowa.
Dodał: Manoj Prasad
Na podstawie: http://www.flickr.com
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat mamy możliwość zaobserwować nowy typ
marketingu. Oto przyczepa reklamowa jest zaparkowana gdzieś przy drodze lub jeździ po mieście. W ten sposób jest zauważalna niemal dla każdego, kto idzie po chodniku. Taka reklama nie pociąga za sobą sporych nakładów finansowych, jednak przynosi wymierne rezultaty. Wystarczy tylko
wynająć odpowiednie lawety samochodowe i ruszyć w teren. Jeśli do tego dodamy jeszcze głośniki, z których będą lecieć słowa spotu reklamowego - sukces będzie zapewniony, gdyż
udało nam się pochwycić dwa najistotniejsze zmysły u możliwego konsumenta - słuch i wzrok.
ceny takiego typu reklamowania się są przeróżne. Wahają się w odróżnieniu od
miasta oraz długości trwania takiej kampanii -
www.blyss.pl.
Każdy sposób, żeby zainteresować potencjalnego klienta, jest mile widziany.